I'm Going to America!! - Reisverslag uit Neerbosch, Nederland van Job Valkenburg - WaarBenJij.nu I'm Going to America!! - Reisverslag uit Neerbosch, Nederland van Job Valkenburg - WaarBenJij.nu

I'm Going to America!!

Blijf op de hoogte en volg Job

06 Augustus 2013 | Nederland, Neerbosch

Hallo lieve familie,vrienden en kennissen! Zoals jullie allemaal wel weten is het aankomende zaterdag dan eindelijk zover! De grote reis van 10 maanden naar Amerika begint! Moet zeggen dat ik tot aan het einde van vakantie nog zoiets had van oohw het duurt nog even, maar nu het dan toch echt heel dichtbij komt heb ik wel een heel raar gevoel! Zoveel mensen die ik ineens niet meer zie, zo'n vertrouwde omgeving waar ik 10maanden niet meer ben! Ik hoop dat als ik terug kom alle vrienden en familie er nog zijn! Via deze site probeer ik jullie allen zoveel mogelijk op de hoogte te houden van mijn reis! Ik blijf natuurlijk ook gewoon op Facebook actief!
To Be Continued...

  • 10 Augustus 2013 - 10:53

    Wilma&Rob :

    Hallo Job, goede reis en start in the USA. Gaat vast lukken en wordt een lifetime experience!! Maak er iets geweldigs van! We blijven je volgen. Liefs van W&R

  • 12 Augustus 2013 - 11:53

    Antoinette:

    Terwijl jij de ene na de andere mooie ervaring opdoet, gaat het hier zijn gewone gangetje.
    Papa weer naar school en volgende week ga ik weer werken. Voor jou is er iedere dag iets nieuws te beleven, geniet ervan Job sla alles goed op want dit blijft je je leven lang bij. Volgens mij weet Bob precies hoe die dit moet aanpakken en super dat hij dat allemaal voor een vreemd kind wil ondernemen. Ik denk tot nu toe een lot uit de loterij. Voor jou gaat het donderdag weer beginnen op school, maak een leuke en goede keuze wat vakken betreft, niet te ingewikkeld maar waar je wel wat mee kan. We spreken je wel weer van de week!!XXX

  • 20 Augustus 2013 - 20:31

    Karen:

    hey Job wat leuk om jou nu ook te volgen. Wel een hele kultuurshock voor je denk ik .
    Geniet er maar van. Kathinka heeft al leuke foto's laten zien. Groetjes van ons K B K

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Job

Actief sinds 06 Aug. 2013
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 4664

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2013 - 25 Mei 2014

Highschool year in De Soto

Landen bezocht: