Second and Third week in the USA! - Reisverslag uit Vineland, Verenigde Staten van Job Valkenburg - WaarBenJij.nu Second and Third week in the USA! - Reisverslag uit Vineland, Verenigde Staten van Job Valkenburg - WaarBenJij.nu

Second and Third week in the USA!

Blijf op de hoogte en volg Job

28 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Vineland

Hallo allemaal, ik zal maar weer eens wat van me laten horen. Vorige week me eerste echte week op school gehad! Erg leuke school en allemaal vriendelijk kids(allemaal jonger dan mij) die allemaal willen weten hoe het in The Netherlands gaat met regels en school en dat soort dingen! Dinsdag 20 augustus heb ik de representative van Missouri en congress lid van Missouri ontmoet en een foto gemaakt, de foto komt nog(staat al op facebook), erg leuk en aardige mensen! De rest van de week was een gewone schoolweek waarin ik steeds meer vrienden heb gemaakt en mensen beginnen te vragen om wat te ondernemen! Zaterdag zijn we de hele dag ontour geweest en heeft Bob me ST. Louis laten zien, blijkt tegenwoordig niet echt de beste stad te zijn om in te wonen maar daar hebben we in ons dorp geen last van gelukkig! The Cheesecake Factory was ons avondeten dat gaan we zeker vaker doen, heerlijk! Zondag zijn we samen met Neil(vriend van Bob, 22jr.) naar bioscoop geweest, The Worlds End, de slechtste film die we ooit hebben gezien dat waren we wel eens met elkaar! Die dag zijn we ook naar Elephant Rock National park geweest, dat is een oude graniet mijn, waar nu nog allemaal vrij liggende stenen en grote rotsen liggen, erg mooi om te zien! Deze week is een week met een flink pak huis/leerwerk, gisteravond 3uur aan een mind map over The Reconstruction after Civil War gewerkt(zou ik in nederland never ever doen haha), vandaag me eerste spaans test gehad ging erg goed, dus dat komt wel goed! Vanavond gaan we naar de St. Louis Cardinals Baseball heb er erg veel zin in, ze staan eerste in hun league en doen het erg goed dus erg leuk om te volgen! Morgen weer 2 tests, American History en Accounting! Goed voorbereid dus ook dat gaat wel goed komen! Morgen avond komen 2 vrienden van Bob(inmiddels ook wel mijn) hier dus word gezellig! Vrijdag ben ik vrij en gaan we naar Missouri University en later naar Alfred(kennis van Bob)! Dus leuke dingen voor de boeg! To be continued...

  • 28 Augustus 2013 - 23:02

    Mama:

    Zo te lezen,geen tijd om heimwee te krijgen. Geniet maar van al die mooie dingen. Ik hoorde al dat je op school ook al populair bent, hoop niet bij de teachers.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Job

Actief sinds 06 Aug. 2013
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 4667

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2013 - 25 Mei 2014

Highschool year in De Soto

Landen bezocht: